سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت، گلشن خردمندان و بستان فاضلان است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 95 مرداد 18 , ساعت 5:50 عصر

دانلود آهنگ 95 دانلود آهنگ جدید 95 دانلود آهنگ جدید جی دال دانلود آهنگ جی دال دانلود آهنگ های جی دال


دوشنبه 95 مرداد 18 , ساعت 12:31 عصر

دانلود آهنگ جدید وحید ناصح به نام خالو خالو با بهترین کیفیت و با لینک مستقیم

New Music Download Vahid Naseh be name Khaloo khaloo

دانلود آهنگ خالو خالو وحید ناصح


شنبه 95 مرداد 16 , ساعت 11:55 صبح

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، توماس باخ در بخش‌های پایانی مراسم افتتاحیه المپیک 2016 ریو در سخنان کوتاهی اظهار داشت: دوستان عزیز من از تمام دنیا، به المپیک سی‌ویکم خوش آمدید. این اولین المپیک در آمریکای جنوبی است. امروز کاری کردید که شاید قبلاً یک رویا بود!

وی ادامه داد: شما در سخت‌ترین شرایط تاریخی خرید چای لاغری تن فیت برزیل این میزبانی را انجام دادید. ما همیشه به شما باور داشتیم. یکی از اتفاق‌های خوب المپیک هزاران داوطلب است که خواسته‌اند این برنامه را انجام دهند. در این المپیک یک اتفاق جهانی افتاده، آن هم اینکه همه ما با هم برابریم.

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک خاطرنشان کرد: در این المپیک همه به المپیک و ارزشهایش احترام می‌گذارند. روح همبستگی را در این المپیک می‌بینیم و همه با هم به پناهندگان خوشامد می‌گوییم.


چهارشنبه 95 خرداد 19 , ساعت 1:25 عصر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی شابا نیوز جام ملت‌های اروپا جمعه هفته جاری به ایستگاه پانزدهم خود خواهد رسید در شرایطی که تیم‌های حاضر در این مسابقات امید به درخشش ستارگان خود برای کسب جام دارند.

 

این مسابقات با شرکت 24 تیم در 10 شهر فرانسه برگزار خواهد شد.

 

فرانسه، رومانی، آلبانی و سوئیس در گروه یک، انگلیس، روسیه، ولز و اسلواکی در گروه دوم، آلمان، اوکراین، لهستان و ایرلند شمالی در گروه سوم، اسپانیا، جمهوری چک، ترکیه و کرواسی در گروه چهارم، بلژیک، ایتالیا، جمهوری ایرلند و سوئد در گروه پنجم و پرتغال، ایسلند، اتریش و مجارستان در گروه ششم، 24 تیم حاضر در یورو 2016 هستند.

بنا بر قرعه کشی انجام شده و تصمیم مسئولان برگزاری، باید 16 تیم جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کنند که بنابراین تیم‌های سوم گروه‌ها نیز شانس صعود به مرحله حذفی را دارند.

در هر رویداد ورزشی، ستاره‌ها نقش انکار ناپذیری در موفقیت تیم‌ها دارند که این مساله در طول تاریخ ورزش‌ها به وضوح دیده شده است.

قهرمانی‌های متعدد برزیل در جام جهانی با درخشش پله، قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 1986 و صعود به فینال 1990 با یکه‌تازی دیه گو مارادونا، فتح جام جهانی 1998 از سوی فرانسه در سایه نقش انکار ناپذیر زیدان و قهرمانی اسپانیا در جام جهانی 2010 و یورو 2008 و 2012 با اتکاء به هنرنمایی ژاوی و اینیستا از جمله نقش مهم ستاره‌ها در تعیین نتایج تلقی می‌شود.

در یورو 2016 نیز برخی تیم‌ها ستاره‌هایی دارند که برای رسیدن به موفقیت در این رویداد بزرگ، امید زیادی به درخشش آن‌ها وجود دارد.

فرانسه
خروس‌ها که از امتیاز میزبانی سود می‌برند به ساق‌های «پل پوگبا»‌هافبک همه کاره یوونتوس و «آنتون گریژمان» مهاجم گلزن اتلتیکومادرید امید زیادی دارند. این دو بازیکن که در سال‌های اخیر به بهترین‌های اروپا تبدیل شده‌اند، می‌توانند راه میشل پلاتینی و زین الدین زیدان را در تیم ملی فرانسه ادامه دهند.

انگلیس
تیم ملی انگلیس پس از چند سال ناکامی‌ و نداشتن بازیکنان تاثیرگذار، اکنون تیمی‌ با بازیکنان جوان و تاثیرگذار در اختیار دارد. «هری کین» مهاجم توانمند تاتنهام، «جیمی‌واردی» بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر جزیره و «وین رونی» کاپیتان منچستریونایتد بدون تردید از مهره‌های تاثیرگذار خواهند بود.

پرتغال
«کریستیانو رونالدو» تک ستاره سال‌های اخیر تیم ملی پرتغال که بدون وقفه به گلزنی و افتخارآفرینی در رئال مادرید ادامه می‌دهد، حالا به دنبال انتقال این بزرگی‌ها به عرصه بازی‌های ملی است. دارنده سه توپ طلای جهان با موفقیت در یورو 2016 می‌تواند از هم اکنون خود را صاحب عنوان بهترین بازیکن سال جهان ببیند.

اسپانیا
هرچند ماتادورها نسبت به دوره گذشته تیمی‌ با میانگین سنی بالا را در اختیار دارند، اما نمی‌توان از نقش تاثیرگذار «اندره اینیستا»، «آلوارو موراتا»، «سیلوا» و «سرخیو راموس» به راحتی گذشت. این بازیکنان بزرگ که در رده باشگاهی یک ستاره به تمام معنا هستند در تیم ملی اسپانیا نیز اهمیت خود را به اثبات رسانده‌اند.

سوئد
«زلاتان ابراهیموویچ» یکی از پرافتخارترین بازیکنان رده باشگاهی که در آستانه پیوستن به منچستریونایتد است، با گل‌های خاطره‌انگیز، تیم ملی سوئد را بیش از گذشته به علاقمندان فوتبال شناسانده است.

ولز
شاید غیرقابل باور باشد که گران‌ترین نقل و انتقال تاریخ در رده باشگاهی به نام یک بازیکن ولزی ثبت شده باشد. با این حال، «گرت بیل» مهاجم تاتنهام سه فصل قبل با رقمی‌ بالغ بر 110 میلیون یورو به رئال مادرید ملحق شد تا تمام رکوردها را جابه جا کند.

هرچند در ابتدا از پرداخت چنین رقمی‌ از سوی «فلورنتیو پرز» مدیر باشگاه رئال انتقادهای فراوانی می‌شد، اما به مرور زمان گرت بیل با درخشش کم‌نظیر در جمع کهکشانی‌ها به خوبی ارزش‌های خود را نشان داد و حالا به دنبال موفقیت در عرصه ملی است.

ایتالیا
تیم ملی ایتالیا که دوران گذار و جوان‌گرایی را طی می‌کند برای نخستین بار است که ستاره چندان تاثیرگذاری را در ترکیب خود ندارد و شاید تنها «جیان لوییجی بوفون» دروازه‌بان باتجربه این تیم، امید ایتالیایی‌ها باشد.

بلژیک
سرخ‌پوشان اروپا در جام ملت‌های اروپا تیمی‌ در اختیار دارند که از بازیکنان تاثیرگذار مملو شده است. «ادن‌هازارد»، «روملو لوکاکو»، «فریرا کاراسکو»، «مروان فلینی» و «اکسل ویتسل» همگی بازیکنان مهم و گران قیمت تیم‌های باشگاهی اروپا هستند. این تیم می‌تواند با آمادگی و انگیزه بالای نفرات خود به افتخاری تکرار نشدنی در یورو دست یابد.

آلمان
با اینکه پرافتخارترین تیم تاریخ یورو چند روز قبل «مارکو رویس» مهاجم توانمند بورسیادورتموند را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما وجود «توماس مولر»، «شواین اشتاینگر»، «مانوئل نویر» و «متس‌هاملس» از ژرمن‌ها تیمی‌ پر از بازیکنان مهم ساخته است. شاید «یواخیم لو» با این نفرات بتواند در یورو نیز چون جام جهانی به قهرمانی برسد.

لهستان
«روبرت لواندوفسکی» بهترین گلزن سال‌های اخیر بوندس‌لیگای آلمان که همراه با بایرن مونیخ موفقیت‌های متعددی را به نام خود نوشته است، کاپیتان و امید اصلی خط حمله تیم ملی لهستان محسوب می‌شود.

کرواسی
شاید بسیاری از کارشناسان برای کرواسی شانس چندانی قائل نباشند. با این حال این تیم در ترکیب خود بزرگانی چون «لوکا مودریچ»، «ماریو ماندژوکیچ»، «داریو سرنا» و «متئو کواچیچ» را دارد که هر تیمی‌ آرزوی در اختیار داشتن این نفرات را دارد.


چهارشنبه 95 خرداد 5 , ساعت 11:34 صبح

کاظم محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حذف تراکتورسازی از لیگ قهرمانان آسیا با وجود پیروزی در بازی برگشت مقابل النصر امارات گفت: تراکتورسازی بازی را بسیار خوب شروع کرد اما متاسفانه هنگامی که حملات گسترده خود را در نیمه اول آغاز کرده بود تمرکز کافی روی دفاع نداشت و گل بسیار بدی دریافت کرد. 4 مدافعی که در صحنه گل النصر حضور داشتند یک مدافع را مهار نکردند و این بد گل خوردن باعث تمرکز تیم در نیمه اول از دست برود. وی افزود: در نیمه دوم تراکتورسازی بسیار خوب شد و فوتبال روانی را ارائه می‌کرد. واقعا باید به فوتبال ایران و آذربایجان بابت ارائه این فوتبال تبریک گفت. عدم صعود تراکتورسازی به مرحله بعد چیزی از ارزش‌های این تیم کم نکرد. اگر آن توپ وارد دروازه تراکتورسازی نمی‌شد اکنون نماینده ما به مرحله بعد صعود کرده بود. در کل به نظر من برنده اصلی بازی دیروز هواداران بودند که به خوبی از تیمشان حمایت کردند و بار دیگر تاثیر حضور هواداران و تشویق‌های پر شور خود را نشان دادند. اینکه پس از باخت اعضای تیم تشویق می‌شوند نشان از فرهنگ بالای هواداران دارد. پیشکسوت تراکتورسازی در رابطه با اینکه در ابتدای فصل منتقد کادر فنی بود اما حالا از عملکرد تیم دفاع می‌کند اظهار داشت: در اوایل حضور قلعه نویی به کار او انتقاد داشتم چرا که تیم خوب بازی نمی‌کرد اما پس از گذشت مدتی با بهتر شدن عملکرد تیم بنده هم در صحبت‌هایم از تراکتورسازی دفاع می‌کردم. تراراکتورسازی در ابتدای فصل و زمان حضور تونی اولویرا بد بسته شد. شاید اگر آن قدر امتیاز از دست نمی‌دادیم تراکتورسازی اکنون برای قهرمانی می‌جنگید. وی افزود: مدیریت قلعه نویی زبانزد است او تیم را به خوبی جمع کرد و اگر شاید فردی غیر از این مربی در میانه کار به تراکتورسازی می‌آمد نمی‌توانست تیم را جمع کند. علاقه بسیار زیادی به تراکتورسازی دارم و به خاطر عشقم به این تیم مجبورم ایرادها را بگویم شاید اگر کارشناسان انتقاد نمی‌کردند این ایرادها برطرف نمی‌شد. خدا را شکر تراکتورسازی توانست با عملکرد خود رضایت هواداران را جلب کند.

نیمار: از حضور در بارسلونا خوشحالم


دوشنبه 95 اردیبهشت 27 , ساعت 12:12 عصر

 

دانلود آهنگ بسیار زیبای چی شد کاری از بابک آباد با کیفیت عالی

دانلود آهنگ چی شد بابک آباد



لیست کل یادداشت های این وبلاگ